021-85530

نمایشگاه بین المللی ایپاس ۱۴۰۲
خانه » اخبار و مقالات » مقالات » نمایشگاه بین المللی ایپاس

نمایشگاه بین المللی ایپاس

منتشر شده در
بدون دیدگاه

اخبار و تصاویر بیستمین دوره از نمایشگاه را را در صفحه ایپاس ۱۴۰۲ دنبال کنید…

نمایشگاه بین المللی ایپاس 1402

نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات ایمنی و امنیتی ایپاس 1402 (2023 IPAS) که هر ساله در تهران برگزار می‌شود، امسال نیز در روزهای ۲۴ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه فرصتی برای شرکت‌های فعال در زمینه تجهیزات پلیس، ایمنی و امنیتی است تا محصولات و خدمات خود را به عرضه بگذارند و با مخاطبان جدیدی آشنا شوند.

در بیستمین دوره نمایشگاه ایپاس، بیش از ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ۱۵ کشور حضور خواهند داشت و محصولات و خدمات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله خودروهای پلیس، سلاح و مهمات، تجهیزات حفاظتی و امنیتی، تجهیزات نظامی و دفاعی، تجهیزات امداد و نجات، تجهیزات آتش‌نشانی و غیره به نمایش می‌گذارند.

حضور شرکت طرح و پردازش غدیر در ایپاس 1402 (2023 IPAS)

با توجه به اینکه دوره‌ی قبلی نمایشگاه ایپاس با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شد، امسال نیز مانند سال گذشته شرکت دانش بنیان طرح و پردازش غدیر با پیشرفته ترین راهکار های کنترل تردد و امنیت در این نمایشگاه حضور به عمل خواهد رسانید.

لذا از شما دعوت می‌کنیم امسال از غرفه‌ی غدیر به شماره B4 بازدید بعمل آورید.

این نمایشگاه همچنین فرصتی برای بازدیدکنندگان از جمله مسئولان دولتی، مدیران شرکت‌ها و نهادهای خصوصی و عموم مردم خواهد بود تا با آخرین دستاوردهای این حوزه آشنا شوند.

در نمایشگاه ایپاس ۱۴۰۲ با چه مواردی رو به رو خواهیم بود؟

  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ۱۵ کشور
  • عرضه طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات در زمینه تجهیزات پلیس، ایمنی و امنیتی
  • استقبال خوب از سوی بازدیدکنندگان
نمایشگاه ایپاس IPAS
نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ایمنی و امنیتی

نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات ایمنی و امنیتی ایپاس (IPAS)

نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات ایمنی و امنیتی ایپاس (IPAS) سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه لوازم و تجهیزات امنیتی، ایمنی و نظارتی برپا میگردد و فرصت بسیار مغتنمی را برای شرکت های فعال در این صنعت فراهم می‌آورد و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت مینماید.

محصولات عرضه شده در این نمایشگاه عموما تخصصی بوده و اغلب شرکت کنندگان به نوعی همکار یا تکمیل‌کننده راهکار های یکدیگر میباشند. محصولاتی نظیر: تجهیزات اکسس کنترل و کنترل تردد، تجهیزات امدادی آتش نشانی، تجهیزات کنترل ترافیک، تجهیزات بیومتریک، تجهیزات نظارتی و…

این نمایشگاه همچنین فرصتی برای بازدیدکنندگان برای یادگیری در مورد آخرین روندها و فناوری‌های پلیس و آتش‌نشانی است و می‌تواند به آنها کمک کند تا تصمیمات بهتری در مورد خرید تجهیزات و فناوری‌های جدید بگیرند.

حضور شرکت طرح و پردازش غدیر در ایپاس (IPAS)

نمایشگاه ایپاس1401 در تاریخ 25 مهرماه لغایت 28 مهرماه سال 1401 در مصلای تهران برگزار گردید. شرکت دانش بنیان طرح و پردازش غدیر با ارائه جدیدترین راهکار های کنترل تردد و امنیت در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. در این نمایشگاه، مهمترین راهکارهای کنترل تردد شرکت طرح و پردازش غدیر در حوزه های گیت کنترل تردد، سامانه های بیومتریک کنترل تردد و نظارت تصویری هوشمند به نمایش در آمدند.

در ادامه برخی از تصاویر ساخت غرفه در نمایشگاه را مشاهده میفرمایید:

1401/7/24

نمایشگاه ipas

اولین روز نمایشگاه بین المللی ایپاس 1401/7/25

اولین روز از نمایشگاه ایپاس1401 (IPAS 2022) در تاریخ 25 مهر سال 1401 در مصلای تهران برگزار گردید که تا روز 28 مهر ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه ایپاس
ipas 2022
نوزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی تجهیزات پلیس تهران ۱۴۰۱
نمایشگاه ipas
نمایشگاه ایپاس 1401
نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات پلیس

در ویدئوی زیر، توضیحاتی را در رابطه با محصولات معرفی شده در نمایشگاه ایپاس 1401 مشاهده میفرمایید:

دومین روز نمایشگاه بین المللی ایپاس 1401/7/26

سومین روز نمایشگاه بین المللی ایپاس 1401/7/27

آخرین روز نمایشگاه بین المللی ایپاس 1401/7/28

روز چهارم نمایشگاه IPAS 2022

در این نمایشگاه بین‌المللی، شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه لوازم و تجهیزات نظارتی، ایمنی و امنیتی جدیدترین محصولات خود را که مبتنی بر تکنولوژی و فناوری روز پیشرفته کرده است را در معرض نمایش قرار دادند.

پنجشنبه 28 مهرماه سال 1401 آخرین روز از نمایشگاه بین المللی ایپاس در زمینه لوازم و تجهیزات نظارتی، ایمنی و امنیتی برگزار گردید و فعالان این عرصه نیز جدیدترین تجهیزات ایمنی، نظارتی و امنیتی خود را عرضه کردند.

محصولات عرضه شده در نمایشگاه ایپاس 1401

محصولات عرضه شده در این نمایشگاه برای طیف خاصی از افراد جذابیت داشت که در این زمینه فعالیت داشتند و به نوعی همکار و تکمیل‌کننده همدیگر در تجهیزات امنیتی به شمار می‌آمدند. از این رو در این نمایشگاه محصولاتی نظیر، تجهیزات کنترل ترافیک، تجهیزات امنیتی، تجهیزات حفاظت فیزیکی، تجهیزات بیومتریک و احراز هویت، دستگاه‌های تشخیص چهره، اسکنر اثر انگشت، وسایل نقلیه متحرک با مصرف امنیتی و امدادی، یونیفرم و لباس، تجهیزات مراقبتی، تجهیزات آتش‌نشانی و امداد و نجات و غیره ارائه شد.

شرکت طرح و پردازش غدیر به عنوان تنها نماینده ی رسمی برند سوپریما کره ی جنوبی در نمایشگاه ایپاس برخی محصولات اکسس کنترل خود مانند: گیت های کنترل تردد، سامانه های بیومتریک کنترل تردد و سامانه ی نظارت تصویری هوشمند را در معرض نمایش قرار داد.

دریافت تندیس یادبود غرفه نمونه نودهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس:

برخی از تصاویر روز آخر نمایشگاه ایپاس:

دیدگاهتان را بنویسید