021-85530

جشن ۲۰ سالگی شرکت طرح و پردازش غدیر
خانه » اخبار و مقالات » مقالات » جشن ۲۰ سالگی شرکت طرح و پردازش غدیر

جشن ۲۰ سالگی شرکت طرح و پردازش غدیر

منتشر شده در
بدون دیدگاه

در روز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲، شرکت طرح و پردازش غدیر همایشی با حضور مشتریان و شرکای تجاری خود به مناسبت ۲۰ سالگی فعالیت خود برگزار کرد. این همایش در فضایی صمیمی و با حضور جمعی از مدیران و کارکنان شرکت، مشتریان وفادار و شرکای تجاری گرامی برگزار شد.

در ابتدای این همایش، مدیرعامل شرکت طرح و پردازش غدیر، ضمن خیر مقدم به حضار، به ارائه گزارشی از تاریخچه شرکت، دستاوردها و افتخارات ۲۰ ساله شرکت پرداختند. ایشان در این گزارش به تشریح اهم فعالیت های شرکت در حوزه های مختلف، از جمله ارائه راهکارهای جامع کنترل تردد، معرفی محصولات و خدمات نوین شرکت، اشاره کردند.

در ادامه، مدیران کسب و کارها به ارائه گزارشی از چشم انداز و برنامه های آتی شرکت پرداختند و در این گزارش به تشریح استراتژی های شرکت برای توسعه فعالیت ها، ورود به بازارهای جدید و ارائه خدمات نوین به مشتریان اشاره کردند.

در بخش دیگری از این همایش، از تعدادی از مشتریان و شرکای تجاری شرکت که در طول ۲۰ سال گذشته با شرکت طرح و پردازش غدیر همکاری داشته اند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در پایان این همایش، پنل پرسش و پاسخ با حضور مدیران شرکت برگزار شد و به سوالات حضار در خصوص فعالیت های شرکت، محصولات و خدمات نوین و برنامه های آتی شرکت پاسخ داده شد.

همایش ۲۰ سالگی شرکت طرح و پردازش غدیر فرصتی مغتنم بود تا ضمن مرور دستاوردها و افتخارات ۲۰ ساله شرکت، از تعامل و همکاری صمیمانه مشتریان و شرکای تجاری شرکت تقدیر و تشکر به عمل آید. این همایش همچنین نشان دهنده عزم و اراده شرکت طرح و پردازش غدیر برای ادامه فعالیت در مسیر توسعه و ارائه خدمات نوین به مشتریان در سال های آتی است.

از تمامی دوستانی که در همایش 20 سالگی شرکت طرح و پردازش غدیر حضور داشتند، سپاسگزاریم 🙏🏻


راهکار مناسب برای مدیریت و کنترل تردد افراد با استفاده از گیت های کنترل تردد در بخش‌های مختلف سازمان یا ساختمان خود را به کارشناسان ما در طرح و پردازش غدیر بسپارید! جهت مشاوره با شماره تلفن 02185530 (داخلی 333) تماس حاصل فرمایید.


دیدگاهتان را بنویسید