021-85530

ایپاس ۱۴۰۲
خانه » اخبار و مقالات » مقالات » نمایشگاه ایپاس ۱۴۰۲ |‌ روز اول و دوم

نمایشگاه ایپاس ۱۴۰۲ |‌ روز اول و دوم

منتشر شده در
بدون دیدگاه

در روزهای اول ایپاس ۱۴۰۲ چه گذشت؟

در اولین روز ایپاس ۱۴۰۲ بیننده‌ی جدیدترین و پیشرفته ترین دستاورد‌های شرکت‌های داخلی و خارجی در حوزه‌ی لوازم و تجهیزات ایمنی و امنیتی بودیم.

این نمایشگاه از ۲۴ مهر آغاز و تا ۲۷ مهر ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) تهران ادامه خواهد داشت.

اینبار با حضور بیش از ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ۱۵ کشور، جدیدترین راهکارها و محصولات مانند: تجهیزات حفاظتی و امنیتی، تجهیزات نظامی و دفاعی، تجهیزات امداد و نجات، تجهیزات آتش‌نشانی و غیره در معرض نمایش عموم گذاشته شد.

ایپاس ۱۴۰۲ با استقبالی بی‌ نظیر رو به رو شد!

ایپاس ۱۴۰۲ با تبلیغات گسترده در رسانه‌های مختلف معرفی شد. این تبلیغات باعث شد تا مردم از برگزاری نمایشگاه مطلع شوند و برای بازدید از آن برنامه‌ریزی کنند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، روز اول و دوم نمایشگاه ایپاس 2023 با استقبال بسیار خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شد و بیش از ۵۰ هزار نفر از آن بازدید کردند. این استقبال بی‌نظیر نشان‌دهنده علاقه‌مندی بالای عموم به آخرین دستاوردهای این حوزه‌‌‌ها بود.

بازدیدکنندگان IPAS 2023 شامل مسئولان دولتی، مدیران شرکت‌ها و نهادهای خصوصی و عموم مردم بود تا با آخرین دستاوردهای این حوزه آشنا شوند.

تصاویر اولین روز ایپاس 1402 (IPAS 2023)

تصاویر اولین روز از نمایشگاه ایپاس 1402 غرفه‌ی طرح و پردازش غدیر:

تصاویر دومین روز ایپاس ۱۴۰۲ (IPAS 2023)

در روز دوم نمایشگاه میزبان یکی از مدیران ارشد شرکت سوپریما (کره جنوبی) بودیم:

سایر تصاویر و میهمانان غرفه طرح و پردازش غدیر را مشاهده می‌کنید:

جهت بازدید تصاویر دوره های گذشته به صفحه نمایشگاه ایپاس مراجعه کنید.


راهکار مناسب برای مدیریت و کنترل تردد افراد با استفاده از گیت های کنترل تردد در بخش‌های مختلف سازمان یا ساختمان خود را به کارشناسان ما در طرح و پردازش غدیر بسپارید! جهت مشاوره با شماره تلفن 02185530 (داخلی 333) تماس حاصل فرمایید.


دیدگاهتان را بنویسید