021-85530

خانه » اخبار و مقالات » اخبار » آخرین روز از نمایشگاه بین المللی ایپاس (IPAS)

آخرین روز از نمایشگاه بین المللی ایپاس (IPAS)

منتشر شده در
بدون دیدگاه

روز چهارم نمایشگاه IPAS 2022

پنجشنبه 28 مهرماه سال 1401 آخرین روز از نمایشگاه بین المللی ایپاس در زمینه لوازم و تجهیزات نظارتی، ایمنی و امنیتی برگزار گردید و فعالان این عرصه نیز جدیدترین تجهیزات ایمنی، نظارتی و امنیتی خود را عرضه کردند.

در این نمایشگاه بین‌المللی، شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه لوازم و تجهیزات نظارتی، ایمنی و امنیتی جدیدترین محصولات خود را که مبتنی بر تکنولوژی و فناوری روز پیشرفته کرده است را در معرض نمایش قرار دادند.

محصولات عرضه شده در نمایشگاه ایپاس 1401

محصولات عرضه شده در این نمایشگاه برای طیف خاصی از افراد جذابیت داشت که در این زمینه فعالیت داشتند و به نوعی همکار و تکمیل‌کننده همدیگر در تجهیزات امنیتی به شمار می‌آمدند. از این رو در این نمایشگاه محصولاتی نظیر، تجهیزات کنترل ترافیک، تجهیزات امنیتی، تجهیزات حفاظت فیزیکی، تجهیزات بیومتریک و احراز هویت، دستگاه‌های تشخیص چهره، اسکنر اثر انگشت، وسایل نقلیه متحرک با مصرف امنیتی و امدادی، یونیفرم و لباس، تجهیزات مراقبتی، تجهیزات آتش‌نشانی و امداد و نجات و غیره ارائه شد.

شرکت طرح و پردازش غدیر به عنوان تنها نماینده ی رسمی برند سوپریما (suprema) کره ی جنوبی در نمایشگاه ایپاس برخی محصولات خود مانند: گیت های کنترل تردد، سامانه های بیومتریک کنترل تردد و سامانه ی نظارت تصویری هوشمند را در معرض نمایش قرار داد.

دریافت تندیس یادبود غرفه نمونه نودهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس:

نوزدهمین دوره نمایشگاه تیپاس

در ادامه برخی از تصاویر روز آخر نمایشگاه ایپاس را مشاهده میفرمایید:

اخبار کامل نمایشگاه بین المللی ایپاس را از این لینک دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید