021-85530

گیت کنترل تردد باشگاهی
خانه » اخبار و مقالات » مقالات » راهنمای انتخاب گیت کنترل تردد باشگاهی

راهنمای انتخاب گیت کنترل تردد باشگاهی

منتشر شده در
بدون دیدگاه

گیت کنترل ورود و خروج برای باشگاه‌های ورزشی یکی از مهم ترین تجهیزات است که می‌توان از آن استفاده کرد. باشگاه‌های بزرگ با استفاده از گیت باشگاهی می‌توانند امنیت را تامین کرده و به کار خود نیز نظم بیشتری دهند. ممکن است شما هم قصد خرید این گیت‌ها را برای باشگاه خود داشته باشید. به همین خاطر در ادامه مطلبی را برای شما به عنوان راهنمای خرید گیت کنترل تردد باشگاهی آماده کرده‌ایم تا به راحتی برای خرید این تجهیزات تصمیم بگیرید.

با گیت کنترل ورود و خروج بیشتر آشنا شویم

در ابتدای راهنمای خرید گیت باشگاهی بهتر است تا با این تجهیزات بیشتر آشنا شویم. گیت رفت و آمد یا کنترل و ورود و خروج همان‎طور که از نام آن پیداست بر رفت و آمد افراد مشخص در یک مکان تسلط داشته و اجازه ورود به کسانی که مربوط به آن مکان نیستند را نمی‌دهد. درواقع گیت مانند یک دربان عمل کرده و با جلوگیری از ورود افراد ناشناس امنیت محیط را تضمین می‌کند.

در باشگاه‌های ورزشی مخصوصا آن‌هایی که بزرگتر هستند و ورزشکاران زیادی روزانه در آن ورزش می‌کنند، کنترل تردد افراد ممکن است بسیار سخت باشد. به همین دلیل گیت ورودی نصب می‌شود تا هم ورود و خروج را کنترل کند و هم منشی باشگاه بتواند از تعداد جلسات افراد و تمام شدن آن با خبر شود. این گیت‌ها انواع مختلفی دارند به عنوان مثال می‌توان گیت کنترل تردد شیشه ای را برای باشگاه استفاده کرد. در ادامه بیشتر درباره این گیت‌ها اطلاعات کسب می کنیم.

برای خرید گیت باشگاهی به این نکات توجه کنید

حال بعد از آشنایی با گیت کنترل تردد باشگاهی ممکن است تصمیم خود را برای خرید این تجهیزات گرفته باشید. با این حال برای بهترین خرید و استفاده از نوع مناسب  گیت کنترل ورود و خروج برای باشگاه خود نیاز است تا هنگام خرید به نکاتی توجه کنید. در این جا برای شما یک چک لیست از موارد مهم را آماده می کنیم تا بتوانید یک خرید عالی و بی دردسر داشته باشید.

گیت تردد باشگاهی

توجه به امنیت بالا

اولین نکته‌ای که هنگام خرید گیت نفر رو باید به آن توجه کرد، امنیت بالای آن است. گیت باید دارای مکانیزم قفل مطمئنی باشد تا بتواند از ورود افراد غیر مجاز به باشگاه ورزشی جلوگیری کند. این سازوکار را می‌توان از طریق ابزارهای گوناگون مانند کارت، اسکنر اثر انگشت یا فناوری تشخیص چهره برای گیت اکسس کنترل در نظر گرفت.

در این صورت فقط اعضای باشگاه، کسانی که شهریه پرداخت کرده‌اند و پرسنل حق ورود را دارند. یک گیت باشگاهی با سطح امنیت بالا می‌تواند از سرقت، خرابکاری و سایر موارد نقض ایمنی جلوگیری کند‌‌.

توجه به کیفیت و ماندگاری گیت

دوام و کیفیت یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید در هنگام خرید گیت ورود و خروج به آن توجه کرد. از آن جا که روزانه قرار است افراد بسیاری از گیت رد شده و از آن استفاده کنند، باید از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشد.

استفاده از استیل یا آلومینیوم گزینه های خوبی برای بدنه یا گیت‌های فلزی هستند. برای گیت کنترل تردد شیشه ای نیز حتما باید از شیشه‌های نشکن و بادوام استفاده شود تا از بروز حادثه جلوگیری کند. انتخاب یک گیت خوش ساخت و با دوام نه تنها استفاده طولانی مدت از آن را تضمین می‌کند، بلکه از هزینه‌های اضافی برای تعمیر و نگهداری نیز جلوگیری خواهد کرد.

توجه به اندازه و نوع گیت

یکی دیگر از موارد مهمی که باید برای خرید گیت نفر رو  برای باشگاه به آن توجه کنیم، انتخاب یک نوع با اندازه مناسب است. گیت‌های کنترل ورود خروج انواع مختلفی دارند که به شرح زیر است.

معمولا برای باشگاه‌های ورزشی از گیت کنترل تردد میله‌ای یا اهرمی استفاده می‌شود. این گیت‌ها از سه میله یا بازو با ضخامت متوسط ساخته شده‌اند که در صورت مجاز بودن ورود یا خروج می‌توان آن‌ها را حرکت داد و وارد یا خارج شد. گاهی اوقات ممکن است از  گیت کنترل تردد شیشه ای یا پروانه‌ای برای ورودی باشگاه استفاده شود. این نوع گیت‌ها برای مکان‌های پر و رفت و آمدتر بیشتر کاربرد دارند. با این حال استفاده از گیت میله‌‌ای یا اهرمی برای باشگاه‌ها مناسب‌تر است.

زیرا امکان ورود چند نفر با هم را نخواهد داشت و امنیت متوسط رو به بالا را ارائه می‌دهد که برای باشگاه مناسب است. اندازه گیت کنترل ورود و خروج نیز بسیار مهم است. گیت‌های میله‌ای اندازه مناسب برای باشگاه‌های ورزشی دارند. هم‌چنین اگر نیاز باشد یک گیت برای خروج و یکی برای ورود تهیه شود، توجه به سایز اهمیت بیشتری خواهد داشت.

گیت کنترل تردد

توجه به مشخصات فنی

قبل از خرید انواع گیت به عنوان مثال گیت کنترل تردد شیشه ای یا میله‌ای باید به مشخصات فنی نیز توجه کرد. یکی از مهم‌ترین این مشخصات میزان عبور افراد در هر دقیقه است. برای پردازش بهتر اگر باشگاه پر جمعیتی دارید باید از حداکثر عبور بالا استفاده کنید‌.

هم‌چنین باید نشانگرهایی برای اجازه عبور یا غیر مجاز بودن وجود داشته باشد. اگر محیط باشگاه گرم و با رطوبت بالا است، دستگاه باید مناسب با این محیط انتخاب شود. هم‌چنین باید به مقاومت آن در برابر گرد‌وخاک نیز توجه کرد‌. اگر نیاز به کنترل خروج نیز دارید، بهتر است به جای دو دستگاه از گیت‌هایی استفاده کنید که امکان عبور دو طرفه در آن‌ها وجود دارد.

توجه به راحتی در استفاده

استفاده از گیت باشگاهی باید برای اعضای باشگاه و پرسنل راحت باشد. اگر افراد قرار است با ابزارهای مختلف قفل گیت را باز کنند، این کار باید به راحتی نزدیک کردن کارت یا مچبند و یا اسکن اثر انگشت باشد.‌ در این صورت وقت افراد تلف نشده و می‌توانند سریع از گیت رد شده و به کار خود برسند. درواقع این دستگاه‎ها باید کاربرپسند بوده و راحتی در استفاده داشته باشند.

توجه به ادغام با سیستم های دیگر

در بالا بیان کردیم که یکی از دلایلی مهمی که از گیت‌های ورود و خروج در باشگاه‌ها استفاده می‌شود، چک کردن ورزشکارانی است که شهریه یا حق عضویت آن‌ها تمام شده است. هم‌چنین می‌توانند روزهای حضور و عدم حضور آن‌ها در باشگاه را نیز نشان دهد.

به همین دلیل است که باید توجه کنید گیت باشگاهی حتما خروجی برای سیستم‌های حضور و غیاب داشته باشد. هم‌چنین بهتر است گیت با سیستم‌های دوربین مدار بسته نیز ارتباط برقرار کند. در این صورت برای امنیت بالای نیز مناسب است. این ادغام مدیریت کارآمدتر باشگاه را ایجاد کرده و تجربه کاربری بهتری را فراهم می‌سازد.

توجه به نگهداری و پشتیبانی

آخرین نکته اما نه کم اهمیت‌ترین آن در راهنمای خرید نیز توجه به ضمانت و خدمات پس از فروش گیت کنترل ورود و خروج است. باید پشتیبانی با خدمات بالا برای گیت وجود داشته باشد. زیرا در صورت خرابی یا بروز مشکل اختلال زیاد در ورود و خروج انجام شده و این موضوع باعث بهم ریختن نظم باشگاه می‌شود. هم‌چنین ممکن است بر امنیت نیز تاثیر فراوان بگذارد. به همین دلیل گیت خریداری شده باید ضمانت داشته و پشتیبانی آن همیشه در دسترس برای حل مشکلات باشد.

گیت کنترل تردد پروانه ای

گیت های کنترل تردد Actuel (ساخت ترکیه)
مناسب برای انواع ورودی ها

قیمت گیت باشگاهی چطور محاسبه می شود؟

بعد از اینکه با نکات مهم هنگام خرید گیت نفر رو برای باشگاه‌های ورزشی آشنا شدیم، حال به راحتی می‌توان برای خرید آن اقدام کرد. با این حال ممکن است از خود بپرسید که یکی از موارد مهم دیگر یعنی قیمت این گیت‌ها چقدر است و چطور محاسبه خواهد شد.‌ درواقع قیمت نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. تمامی این موارد با هم می‌تواند به شما برای قیمت راهنمایی‌های لازم را ارائه دهد. این عوامل به شرح زیر هستند:

  • اولین موردی که برای قیمت گیت باشگاهی در نظر گرفته می‌شود، برند آن است. این گیت‌ها عموما ساخت خارج از کشور بوده به همین دلیل ممکن است قیمت متغیر برای آن‌ها در نظر گرفته شود.
  • دومین مورد مشخصات فنی گیت است. هرچقدر ویژگی‌ها و کارایی این تجهیزات بهتر و بالاتر باشد، قیمت بیشتری نیز برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.
  • سومین مورد که بر قیمت گیت تاثیرگذار است، اندازه آن است. گیت‌های بزرگتر قیمت بیشتری داشته و گیت‌های کوچکتر برعکس هستند.

برای اینکه بتوانید از قیمت دقیق اطلاع داشته باشید، بهتر است به صورت روزانه آن را استعلام کنید. هم‌چنین توجه به نکات هنگام خرید گیت باشگاهی می‌تواند به شما برای خرید مقرون به صرفه این تجهیزات بسیار کمک کند.

سخن پایانی

گیت نفر رو باشگاهی یکی از بهترین تجهیزات برای حفظ امنیت و نظم باشگاه است که می‏توان از آن برای تمامی باشگاه‏های ورزشی استفاده کرد. برای اینکه بتوانید یک خرید عالی داشته باشید، نیاز است تا به نکاتی درباره گیت توجه کنید. تمامی این موارد به شما کمک می‏کنند تا خریدی عالی داشته باشید و از میان انواع مختلف گیت کنترل ورود و خروج نوع مناسب باشگاه خود را انتخاب و خریداری کنید.

کارشناسان ما با توجه به نکات گفته شده به شما کمک می‏کنند تا هزینه مناسبی را برای گیت پرداخت کنید و خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.  جهت مشاوره با شماره تلفن 02185530 (داخلی 333) تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید